Regulamin obiektu

  1. Doba hotelowa zaczyna się o godz. 16.00 i kończy o godz. 12.00 ostatniego dnia
    pobytu.
  2. Płatność za pobyt nie podlega zwrotowi w przypadku skrócenia pobytu. Opłata
    miejscowa jest wliczona w cenę pokoju.
  3. W domku akceptowane są zwierzęta domowe.
  4. W domku obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu i używania e-papierosów.
  5. Cisza nocna obowiązuje od godz. 22.00 do godz. 6.00 rano.
  6. Goście Islandzkiej Chatki ponoszą odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone
    w całym obiekcie. Szkoda oznacza zarówno zniszczenie/uszkodzenie elementów
    wyposażenia domku jak ich utratę. Obowiązuje cennik zniszczeń*.
  7. Z obiektu mogą korzystać wyłącznie osoby zameldowane. W przypadku każdej
    niezameldowanej osoby obowiązuje dopłata 500 zł. (Słownie: Pięćset złotych)
  8. W przypadku powstania szkody w domku z winy Gościa bądź z winy
    odwiedzających go osób, Gość jest zobowiązany do pokrycia kosztów jej naprawy.
    Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice.
  9. Gość powinien zawiadomić właścicieli o wystąpieniu szkody w pokoju bądź też o jej
    stwierdzeniu.
  10. Goście zobowiązani są przechowywać klucz do domku z należytą starannością. W
    przypadku jego utraty, Goście zostaną obciążeni kosztami wymiany dwóch wkładek
    zamka według cennika zniszczeń.
  11. Islandzka Chatka nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia pojazdu należącego
    do Gościa, jak również za rzeczy wartościowe pozostawione w obiekcie.
  12. Goście zobowiązują się wykorzystywać obiekt jedynie do celów mieszkalnych –
    zabrania się organizowania imprez w obiekcie oraz na jego terenie.
  13. W przypadku, gdy Gość w sposób znaczący narusza spokój i/lub dobra sąsiadów
    oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi,
    Islandzka Chatka zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia Gościowi pobytu w
    domku i nie jest wówczas zobowiązana do zwrotu pieniędzy za niewykorzystany
    okres.
  14. Dzieci oraz zwierzęta przebywają na terenie domku i jego posesji na
    odpowiedzialność rodziców lub opiekunów.
    ZAKAZ KORZYSTANIA Z JACUZZI/ GDY TEMPERATURA NA ZEWNĄTRZ PRZEKROCZY –15C.
  15. Ze strefy basenowej (tj. Jacuzzi, Sauna, sezonowy basen) mogą korzystać wyłącznie osoby
    zameldowane w obiekcie. Za niestosowanie siędo tego punktu przewidujemy kary wg. cennika.
  16. Zameldowani goście zobowiązani są do pozostawienia obiektu w takim samym stanie,
    w jakim zastali go przy zameldowaniu. Właściciele Islandzkiej chatki roszczą sobie prawo
    do egzekwowania należności za wyrządzone szkody według cennika zniszczeń.
  17. Za każde niezgłoszone zwierzę przy dokonaniu rezerwacji, obowiązuje opłata 100 zł (sto złotych)
  18. Obowiązuje kara 500 zł za ładowanie samochodów elektrycznych oraz hybrydowych.
  19. Gość wypełniając kartę meldunkową, zobowiązany jest do okazania dokumentu tożsamości oraz wpisania jego numeru oraz serii w odpowiednie pola karty meldunkowej. Wszystkie dane podane przez gościa muszą być aktualne i zgodne z prawdą.
  20. Korzystając z usług obiektu Islandzka chatka oraz dostępnych udogodnień, gość akceptuje regulamin obiektu, regulamin sauny, regulamin jacuzzi, cennik zniszczeń oraz zobowiązuje się do przestrzegania wszystkich wskazówek, oznaczeń, ostrzeżeń i informacji umieszczonych na terenie obiektu oraz wewnątrz jego pomieszczeń.

REGULAMIN JACUZZI

Na terenie „Islandzka Chatka” znajduje się strefa basenowa, w skład której wchodzi basen 120cm
głębokości (dostępny sezonowo), jacuzzi oraz sauna.

  1. Jacuzzi jest obiektem, z którego korzystać mogą wyłącznie goście (dalej
    zwani „Gośćmi”) zameldowani w „Islandzka Chatka” (dalej zwany Obiektem”).
  2. Korzystanie z jacuzzi oraz basenu jest na własną odpowiedzialność.
  3. Obiekt może zamknąć Jacuzzi z uwagi na problemy techniczne.
  4. Goście korzystają z Jacuzzi bezpłatnie.
  5. Dzieci do lat 16 mogą przebywać w Jacuzzi wyłącznie pod opieką osób dorosłych.
  6. Z Jacuzzi nie mogą korzystać Goście: a) cierpiący na jakiekolwiek dolegliwości/choroby
    kardiologiczne, neurologiczne, gastryczne, psychiczne, urologiczne, ginekologiczne, dermatologiczne,
    b) cierpiący na choroby układu krążenia lub/i choroby układu oddechowego, c) u których występuje
    jakakolwiek infekcja wirusowa lub bakteryjna, która może być zaraźliwa dla innych drogą kropelkową
    lub poprzez płyny/wydzieliny ustrojowe, d) którym lekarz zabronił korzystania z Jacuzzi, ciepłych
    kąpieli lub przebywania w wysokich temperaturach.
  7. Obiekt nie ma obowiązku sprawdzania stanu zdrowia Gościa korzystającego z Jacuzzi, a w
    szczególności Obiekt nie ma obowiązku sprawdzać czy Gościa nie dotyczą wyłączenia określone w
    pkt.7 lub/i pkt.11 niniejszego regulaminu.
  8. Jednocześnie w Jacuzzi może przebywać maksymalnie 6 osób.
  9. Zaleca się pobyt w wannie nie dłuższy niż 15 min
  10. Osobom korzystającym z Jacuzzi zabrania się : a) wchodzenia do Jacuzzi w obuwiu, b) skakania do
    Jacuzzi, c) wchodzenia do Jacuzzi w inny sposób niż przy użyciu podestu, d) wylewania wody z
    Jacuzzi, e) siadania na brzegu Jacuzzi, f) nurkowania w Jacuzzi, g) niszczenia Jacuzzi, zaśmiecania i
    brudzenia Jacuzzi oraz terenu wokół Jacuzzi, h) wchodzenia do Jacuzzi wbrew zakazowi lub w czasie
    wyłączenia Jacuzzi z korzystania przez Gości, i) pozwalania zwierzętom na wskakiwanie na jacuzzi, j)
    wprowadzania zwierząt do Jacuzzi, k) wnoszenia i/lub spożywania alkoholu/napojów alkoholowych
    w Jacuzzi, l) jedzenia i/lub picia w Jacuzzi, m) wnoszenia do Jacuzzi szkła, naczyń szklanych, ostrych
    przedmiotów i wszelkich innych przedmiotów, które mogą prowadzić do przebicia lub uszkodzenia,
    n) zachowywania się w sposób nieobyczajny lub/i w sposób sprzeczny z zasadami współżycia
    społecznego lub/i w sposób utrudniający korzystanie z Jacuzzi przez innych Gości, o) korzystania z
    Jacuzzi w sposób sprzeczny z postanowieniami niniejszego regulaminu.
  11. Nie wolno korzystać z jacuzzi będąc pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.
  12. Z Jacuzzi mogą korzystać wyłącznie osoby posiadające kąpielówki lub/i kostiumy kąpielowe.
  13. Wejście do Jacuzzi jest możliwe tylko po uprzednim skorzystaniu z prysznica.
  14. Osoby korzystające z Jacuzzi zobowiązane są do przestrzegania poleceń Właścicieli Obiektu i
    bezwzględnego podporządkowania się ich nakazom.
  15. Korzystanie z Jacuzzi przez Gości nie jest nadzorowane przez ratowników ani przez Obiekt, więc
    Goście korzystają z Jacuzzi na własne ryzyko.
  16. Zaleca się pozostawienie cennych przedmiotów w domku. Za rzeczy zaginione lub skradzione
    obsługa „Islandzka Chatka” nie ponosi odpowiedzialności.
  17. Ośrodek ponosi wobec Gości odpowiedzialność na zasadach ogólnych określonych w kodeksie
    cywilnym za szkody spowodowane z przyczyn technicznych dotyczących Jacuzzi.
  18. Osoby niszczące lub uszkadzające Jacuzzi ponoszą odpowiedzialność odszkodowawczą za
    wyrządzone szkody (MINIMUM 5000 ZŁ- SŁOWNIE: PIĘĆ TYSIĘCY ZŁOTYCH).
  19. Osoba, która celowo lub mimowolnie zanieczyściła jacuzzi będzie obciążona kosztami wymiany
    wody. W przypadku dzieci odpowiedzialność ponosi opiekun dziecka.
  20. Wszelkie skargi, uwagi i wnioski odnośnie funkcjonowania Jacuzzi należy zgłaszać Właścicielowi
    Obiektu
  21. Wejście/wyjście do wanny z zachowaniem szczególnej ostrożności.
  22. Pierwszeństwo ma osoba wychodząca z wanny.
  23. Zaleca się pobyt w wannie nie dłuższy niż 15 min. (występuje podwyższony poziom środka
    dezynfekującego)
  24. Kąpiel w wannie odbywa się jedynie w pozycji siedzącej.
  25. Wszelkie nieprawidłowości należy bezzwłocznie zgłosić Właścicielowi obiektu.
  26. Osobom przebywającym w wannie zabrania się: a) Powodowania sytuacji zagrażającej własnemu
    bezpieczeństwu i bezpieczeństwu osób korzystających z wanny lub mogących spowodować
    nieszczęśliwy wypadek , b) Użytkowania jacuzzi gdy dostęp do wanny jest zakazany, c) Wpychania
    osób do wanny, d) Wnoszenia do wanny jakichkolwiek przedmiotów lub substancji chemicznych np.
    szamponów, mydła, olejków, soli kąpielowych itp. e) Zanurzania głowy i twarzy, f) Manipulowanie
    przy dyszach i przyciskach panelu sterowania (SZCZEGÓLNIE W OKRESIE ZIMOWYM), g) Wylewania
    wody.
  27. NIGDY NIE WYŁĄCZAĆ JACUZZI. W OKRESIE ZIMOWYM MOŻE TO SPOWODOWAĆ
    ZNISZCZENIE JACUZZI POPRZEZ ZAMARZNIĘCIE!
    UWAGA! DŁUŻSZE KORZYSTANIE Z WANNY JACUZZI MOŻE WYWOŁAĆ PRZEGRZANIE ORGANIZMU.
    SYMPTOMY TO: DRGAWKI, NAGŁY SPADEK CIŚNIENIA KRWI, ZAWROTY GŁOWY, ZASŁABNIĘCIE.

REGULAMIN SAUNY

  1. Sauna sucha jest integralną częścią obiektu i obowiązują w niej przepisy Regulaminu Ogólnego Obiektu oraz niniejszy Regulamin.
  2. Dopuszczalnymi okryciami w saunie są ręczniki kąpielowe.
  3. Przed wejściem do sauny należy umyć ciało pod prysznicem i wytrzeć się do sucha.
  4. W saunie suchej należy używać ręcznika w celu uniknięcia bezpośredniego kontaktu ciała z powierzchnią drewnianą oraz pozostawić obuwie basenowe przed drzwiami sauny.
  5. Niedozwolone jest korzystanie z sauny w kolczykach, biżuterii, łańcuszkach, zegarkach, okularach i szkłach kontaktowych.
  6. W saunie może przebywać jednocześnie max. 6 osób.
  7. W czasie przebywania w saunie nie wolno smarować ciała i twarzy żadnymi kremami.
  8. Z sauny suchej NIE MOGĄ korzystać osoby:
      • cierpiące na jakiekolwiek dolegliwości skórne i inne choroby zgodnie z przeciwwskazaniami lekarza (przeziębienie, grypa, gorączka, grzybica, choroby skóry, ostra faza trądziku różowatego, nadciśnienie, żylaki, wrzody, niewydolność nerek, choroby płuc, astma, choroby weneryczne, epilepsja, jaskra, daltonizm, choroby serca, schorzenia ostre i przewlekłe, tarczyca, nowotwory, guzy, ogniska zakaźne np. ból zęba)
      • kobiety w ciąży,
      • osoby pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.
  9. Z sauny suchej MOGĄ korzystać osoby:
      • z chorobami gośćcowymi, stawów oraz po urazach stawów,
      • osoby powyżej 18 roku życia,
      • dzieci pod opieką osoby dorosłej.
  10. Dopuszczalna – ze względów bezpieczeństwa – temperatura dla ciała w saunie suchej, to 85°C lub 90°C
  11. Dwukrotne wejście do sauny na około 15 min. jest zabiegiem wystarczającym dla organizmu. Dłuższe przebywanie jest niebezpieczne dla zdrowia.
  12. Po każdorazowym wyjściu z sauny należy się umyć i ochłodzić pod natryskiem dobierając odpowiednią dla siebie temperaturę wody. W przerwie i po zakończeniu pobytu w saunie wskazany jest wypoczynek oraz uzupełnienie poziomu płynów w organizmie.
  13. W razie wątpliwości dotyczących stanu zdrowia pozwalającego na korzystanie z sauny, należy skonsultować się z lekarzem.
  14. Z sauny mogą korzystać tylko osoby, których dolegliwości nie stanowią przeciwwskazań do korzystania z niej. Za skutki zdrowotne przebywania w saunie suchej pracownicy oraz właściciele obiektu nie ponoszą odpowiedzialności.
  15. Piec należy wyłączyć jeśli nikt nie korzysta z sauny.
  16. Po każdorazowym opuszczeniu sauny należy się ochłodzić. W czasie przerwy w zabiegu jak i po zakończeniu sesji w saunie wskazany jest wypoczynek jak i również uzupełnienie płynów w organizmie.
  17. Za skutki zdrowotne z przebywania w saunie nie ponosimy odpowiedzialności.
  18. Zobowiązuje się wszystkich użytkowników do przestrzegania regulaminu, zasad bezpieczeństwa oraz kulturalnego zachowania.

Scroll to Top